Min kunst i Vakre Hjem & interiør nr 6 2013//hjemme hos Emil Bahnson!

 "Hunter" på veggen hos Emil

 I godt selskap med Pushwagner og Damian Hirst
henger mitt trykk med maskerte menn "The Night bar" 
http://www.galleri-groholter.com/page23.htm


 

Min smukke, dyktige venn Emil Bahnson også kjent som "Blooming-Emil" eller
Norges nye "blomster-Finn",
har sitt vakre hjem solid spredt utover elleve sider i nyeste nummer av Vakre Hjem og Interiør!. Jeg ble kjent med Emil for noen år siden da han nettopp hadde investert i et maleri av meg, som nå pryder stuen hans. På en vernissage noen uker etter hans kunstkjøp møttes vi endelig og fikk en helt spesiell, fin kontakt. Siden da har vi utviklet et vennskap preget av mange felles interesser. Denne mannen inspirerer på SÅ mange plan og det kommer godt til uttrykk i hans eklektiske hjem!
Det er en ære å se min kunst i flere av rommene i Mr. Bhansons mansion.
I Emil's hjem og i resten av dette magasinet, er det også mye flott design fra denne perlen http://ladyburk-lb.blogspot.no/ 

Blogglisten